Att skärgården enbart är värd att besöka på sommaren när solen skiner är det många som tror, men jag tänkte att jag skulle försöka visa att skärgården är underbar och vacker året om, oavsett om det är stiltje eller om det blåser storm. Det bästa av allt är att ALLA är välkomna till Skärgården!

Jag bor på Hasselö i Tjust Skärgård där vi har en rad olika verksamhet. Vi driver en skärgårdsbåt som trafikerar Loftahammar - Hasselö och på Hasselö har jag kajakuthyrning och sportfiske.

Jag gillar att paddla och det är underbart att ha hela skårgården runt hörnet när man är sugen på en tur.

Jag arbetar för att fler ska ta sig ut i skärgården och upptäcka hur vacker den är.

visited 62 states (27.5%)
Create your own visited map of The World or Best time to visit Japan

Användarnamn: Rindmyr

Intressen: Dykning, Fiske, Vandring, Navigering, Mountainbike, Paddling, Foto

Luftwaffe från Luanda

Igår var en bra dag, jag fick mina flygdetaljer för hemresan. Klockan 11:00 går helikoptern från båten och sedan blir det tyska Luftwaffe hem till Svedala.

Det är intressant att fortfarande efter 17 år är det lika roligt att åka hem.....