Bloggar

Börja blogga!
Sida: Första Föreg. 1 2 3 4 Nästa Sista
Jag fick sällskap av farsan och brorsan genom väddö kanal denna dag och landservice från morsan. Passade även på att byta tillbaka till bentshaft ... 1 kommentar
Sverige-Norge runt
2.6. Cyklat ned till Lökholmen för att lyssna på nattsångare. Tänkte starta min expedition härifrån bryggan. Klockan tjugo över midnatt. Det har ...
Naturdagbok
Idag passerades Öregrund och Gräsö, mer bekanta trakter. Turens andra kaffekopp (eller kafferep då det var mer en kopp) bjöds det på i Gräsö ... 1 kommentar
Sverige-Norge runt
Kameran var nerpackad denna dag då Forsmark passerades. Lite spännande var det att passera bassängutsläppet då det strömmar på lite där.  Jag tror ... 1 kommentar
Denna dag blev det fortsatt paddling i makligt tempo. Det blev 38 km. Överfarten över Lövstabukten gick bra men mina överfarts sångerna tog slut ...
Sida: Första Föreg. 1 2 3 4 Nästa Sista

BloggarkivetUtökad sökning

Populära bloggar

4380 visningar (4v)
4305 visningar (4v)
2978 visningar (4v)
2501 visningar (4v)
1616 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.