Bloggar

Börja blogga!
Sida: 1 2 3 4 Nästa Sista
Idag passerades Simpevarp, inte alls lika spännande som Forsmarks kylvatten, men svårare att ha koll på att håll ut ordentligt från skyddszonen. ...
Sverige-Norge runt
Fullastad kajak igen går lite trögare i vattnet men det ska lätta efter hand.  Lite sen i väg på morgonen, tog lite extra tid att packa ...
Vilodag och vilodag, det är mycket som ska hinnas med inte minst handling som kräver stort fokus för mig.  Men det ska göras små reparationer på ... 1 kommentar
En lång dag vart det, jag hade under handlat något så satsade på västervik för handling.  Dagen bjöd på blandat väder med solig och vindstilla på ...
Sverige-Norge runt
För några månader sedan upptäckte jag en artikel av Agneta Lilja »Det synes mig vara en viktig angelägenhet …»* Några reflektioner över en ... 1 kommentar
BeesBlog

1896 visningar (4v)
1663 visningar (4v)
412 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.