Bloggar

Börja blogga!
Sida: Första Föreg. 1 ...
När jag tänker på min fjällvandring i somras tänker jag ofta på människor jag mötte. Jag är förvånad över mej själv, för jag brukar verkligen vilja vara ensam när jag vandrar ensam, men nu träffade ... 2 kommentarer
Fjällfunderingar...
Gjorde en dagspaddling igår runt lilla Röknen i Vättern. Minusgrader på morgonen och i stort sett spegelblankt när vi la i kajakerna i Boviken. ... 2 kommentarer
Karlasblogg
En En liten runda i Muddus satt fint.Sällskapet backade ur men körde mej till startpunkten. Lätt-lätt i säcken utan tält,massor av lingon-här skulle ... 2 kommentarer
britts blogg
www.kanumesse.de Kanumessen i Nurnberg är årets stora mässa i Europa för kanotfolk.Jag Ove och Tenne var där för Trappers räkning. Mässan är bara ...
plask
I våras provade jag att göra en slalomkajak. Mest för att det var roligt marknaden för denna typ kajaker är förstås väldigt liten. För något år sedan ...
Sida: Första Föreg. 1 ...

BloggarkivetUtökad sökning

Populära bloggar

4346 visningar (4v)
3806 visningar (4v)
1909 visningar (4v)
1664 visningar (4v)
500 visningar (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.