Vill du cykla i Verbier?

Vi är 4 stycken som i september (behagligare väder och lägre priser än mitt under sommaren!) kommer att bila ner till Verbier och cykla där nere i en vecka.

Vi kommer åka från sthlm via Jönköping till Göteborg och sen över till Danmark från Helsingborg, så det går att hoppa på lite var stans.

Minst 2 personer till får plats i bussen.

Läs mer på http://jonas.liljehammar.com/verbier - där finns även ett litet forum där vi diskuterar våran lilla resa!
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Verbier

Vi kommer ha tillgång till minibuss och får själva välja hur mycket vi vill klättra.

Halvdagsklättringar som det var på förra årets resa tänkte vi undvika, men några timmar är OK.

Lift finns, vi är mera ute efter långa roliga rundor än ren downhillcykling, även om lift kan vara en bra start på dagen.

Än finns det plats för några till! :)
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.