Vem vet något om Whistler?

På Tradera säljs sedan ett bra tag tillbaka utrustning, framförallt ryggsäckar och sovsäckar , men även T-shirts och strumpor av märket Whistler. Skulle kunna vara riktiga fynd om man visste något om kvalitet och orsak till försäljning mm. Det är flera olika försäljare som säljer likadana saker. Jag köpte en t-shirt av materialet drycool, som jag tänkt ha till paddling. Billigt. ca en 100-lapp inklusive porto. Köpte på prov för att kolla. Den ser hygglig ut, men jag har ju inte provat om den är drycool. På etiketterna finns en webadress till Canada, men den verkar vara död.
Är det någon annan som köpt något?

C.
 
På Tradera säljs sedan ett bra tag tillbaka utrustning, framförallt ryggsäckar och sovsäckar , men även T-shirts och strumpor av märket Whistler. Skulle kunna vara riktiga fynd om man visste något om kvalitet och orsak till försäljning mm. Det är flera olika försäljare som säljer likadana saker. Jag köpte en t-shirt av materialet drycool, som jag tänkt ha till paddling. Billigt. ca en 100-lapp inklusive porto. Köpte på prov för att kolla. Den ser hygglig ut, men jag har ju inte provat om den är drycool. På etiketterna finns en webadress till Canada, men den verkar vara död.
Är det någon annan som köpt något?

C.

Kan inte säga om Whistler håller normalkvalite, jag antar det.

Om man ser till priserna så är det inget fel att köpa Whistler, använd hemmavid först
Att Whistler inte är presenterad med en säljsida som fungerar kan ju vara att de har varit för dyra, det har lagts ner mycket jobb på kvaliteten som de inte kunde ta betalt för, så det KAN vara så att det är bättre grejor än genomsnittet, man vet inte förrän det testats.

Hittade en länksida med det mesta inom sport, men inte Whistler.
http://www.out-there.com/htl_mfc.htm
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.