Var kan man hitta återförsäljare från Meindl?

Jag ska ut på en långfärdsvandring i Skottland snart och behöver köpa ett par ordentliga kängor. Men den enda butiken i Malmö som jag hittat, som säljer meindl-kängor, är Naturkompagniet. Och deras utbud var ju inte särskilt stort.

Är det någon som vet någon annan butik i Malmö eller butikskedja som säljer skor från Meindl? Det behöver inte vara i Malmö, runtomkring funkar också.

Varje tips uppskattas otroligt mycket! Tiden börjar dra ihop sig och jag behöver verkligen hjälp, så skriv snälla!

Varma hälsn.
Malin

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
På alla Intersportbutiker jag varit in på säljer de Meindl mm. Min sambo provade ett par Island Pro Lady så de fanns iaf. Har inte tittat så noga vilka andra modeller som finns.

/Daniel

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips