Var hitta Klättermusen Gere (byxor) Medium, Dark Khaki - NU (juli 2010)?

Tjena, jag la en beställning på de byxorna via AddNature och skulle bara säkerställa att 3-7 dagar lev skulle hålla och jag ha mina brallor på fredag. Fick då reda på att Klättermusen har slut och får in nya först 8-9 augusti... Jag har verkligen försökt via nätet och Terräng Östersund men det finns bara grönt och svart som jag inte vill ha av den nya modellen. Tacksam för tips i Stockholmsområdet alt. Luleå eller någon som hinner skicka till Stockholm till fredag 23 juli?

Får vandra och fiska i mina lite för varma skalbrallor kommande två veckor om jag inte får tag på brallorna. Tacksam för ev. hjälp!

http://www.addnature.com/product.aspx?dept_id=0&pf_id=KLATTERMUSENGERE_HERR_S10

Ibland ska man ha tur. Jag ringde en mindre butik igår, Iller Hiller, som KM hade listat som återförsäljare. Hon var på semester men ringde upp idag efter jag lämnat mobilsvar och skulle skicka det sista par de hade. Vilken service, nu är det bara att hoppas att Posten sköter sig så jag slipper åka norrut utan brallor :)

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Jag var på Fjällsport idag och var själv nyfiken på KM:s kläder, och jag tror att de hade just dessa.
Ring och kolla och skickar de imorgon förmiddag så har du dem på Torsdag.

http://www.fjallsport.se/

Oooopssss.......... såg att du redan hittat.

Och nu fick jag hem dem - skickade raka spåret från Klättermusen själva! AddNature hade kollat med KM själva dagen innan plus att jag ringde KMs konceptbutik i Åre och båda sa att de var slut. Så fick man byxorna via en liten butik i Limhamn. Så kan det gå och f*n vad sköna de är.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips