• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vandra i påsk, vår i sydeuropa....

Hej, jag skulle vilja ha sällskap ner i pyreneerna eller alperna i påsk. Har tröttnat på kristna helger med föräldrarna (jag är 34...) och tänker vandra lite i vårens europa istället. Ingenting är planerat utan det gör vi tillsammans. Snart hoppas jag.

Du skall ha lite vana såklart och förhoppningsvis kan vi planera in en (kanske två?) 2-3dagarstur med tält i det hela. Jag är van vandrare men inte kartläsare så lite planering krävs.

En bit gammal julmat till och jag spyr. Jag vill ha rödtjut, ost, korv och baguette! Sol på huvudet och en utsikt att minnas ända till sommaren. Kom igen!

Senast ändrad:
El Camino kanske?

El Camino, Norra Spanien lär vara en fin vandring...:)
Vore jättekul med en vandringskompis eftersom mina vänner är soffpotatisar hela bunten.
/ Åsa

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Mycket bra val!

Och kanske ännu säkrare vår. Tycker det låter fantastiskt. Har du info om turer/leder eller skall vi börja med att spåna planlöst? Jag är bara glad om du har en ide att gå på.
-Lider själv svårt av soffpotäter till vänner så ditt svar var stort uppskattat.

Läsare av tråden får gärna kommentera, tipsa och såklart följa med. Kom igen, jag vet att ni vill.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips