Vandra i Italien-resesällskap??

Hej,

Hittar inget separat forum om man t.ex. söker resekompisar eller vandringssällskap så tänkte jag postar här. Jag har tänkt att vandra en vecka i Italien sommaren 2018 i Dolomiterna (Via ferrata). Det finns en väldigt bra deal med alpin event där flyg och boende ingår för halva priset (3000kr istället för 7000kr). Man måste dock boka för minst två personer för att få ta del av erbjudandet eller köpa resan för "två" så att säga. Resan kan förläggas när som helst under sommaren.

Så jag tänkte höra om det finns någon här som kanske är intresserad av en vandringsresa till Italien i sommar?:)

Skicka PM för mer info:)

Som sagt, resan måste bokas för två men sen behöver man ju inte vandra i sällskap och man kan man ju även vandra själv om man vill, tror bara resan måste äga rum vid samma tidpunkt eller vad man ska säga. Men själva vandringen kan man ju sedan förlägga lite hur man vill!

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Vandring

Hej skulle vilja läsa mer om resan. Fins det länk som du kan skicka som beskriver mer? Har själv tänkt att göra vandring flera gånger men finns aldrig passande tid.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips