Storväggsklättring!

Ni som följt mig genom åren här på Utsidan vet ju att jag har storväggar som mitt största intresse!

pga av skador har jag tid att gå igenom lite av mitt bild / film material och har på min Instagram just nu det jag kallar för ”Storväggskalendern”, kolla in där om ni är intresserade! Instagram: mr_p.olssonC5904F52-63B7-476E-8C30-0AB765495AF8.jpeg
 
Tjena Pierre, har du något planerat framöver och söker klätterpartner eller vet någon som gör?
Tänkte kanske försöka dra i väg i höst någonstans om allt går som det ska, ska bara bestämma vart!
 
Tjena Pierre, har du något planerat framöver och söker klätterpartner eller vet någon som gör?
Tänkte kanske försöka dra i väg i höst någonstans om allt går som det ska, ska bara bestämma vart!
Hej! Inga större planer just nu, har just startat upp min klätterskola, hoppas på att köra den i sommar/höst, finns på Insta, du kan kontakta mig där om det är mer info du söker!
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...