• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Söker unga vildmarksvänner!

Hej! Emil här. Jag vill åka och fjällvandra med vandrande/fiskande/paddlande ungdommar! Ni är så svåra att hitta. Jag har en mycket trofast kompis som jag brukar vildmarka med nu, men jag vill ha fler likasinnade:) Det jag har i tanken att mötas en grupp och vandra/fiska/paddla i svenska fjällvärlden i sommar.

Ni som är intresserade att snacka vidare om nåt får gärna diskutera här eller kontakta mig på:
Msn: daffne_11@hotmail.com

Lite om mig: Jag är 20 år och är uppväxt med vildmark och fiske. Bor i Halmstad sedan 2 mån.
Har just infört en tradition att åka på vildmarks-trip men min gode vän Henke. Nedan är en bild på mig och Henke från i sommras då vi paddlade över norska gränsen på en femdagars trip.

Bilagor

• DSCN2445.jpg
    DSCN2445.jpg
    67.2 KB · Visningar: 552
Är möjligtsvis intresserad. Har du någon mer specifik info, som när och var?

Jag har själv planerat Padjelantaleden till sommaren, men jag är öppen för förslag.

Kan tillägga att jag bara har "erfarenhet" av vandring.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips