• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Söker res- eller vandringskompis mm.

28-årig kille från Stockholm som är intresserad av skog och natur mm. Har dykcert. och gått klätterkurs. Bra militär utbildning då det gäller att vara ute i skog och mark längre tid. Åker slalom och turskidor.
Kunde tänka mig en tur upp på Kebenekaise i sommar eller besök i någon fors.
Då mina vänner inte har samma intressen söker jag här någon annan ensam stackare i samma situation som mig, kille eller tjej. Detta är ingen kontaktannons, men skickar gärna kort om ni vill ha.

kompis

Hej

Jag 26 år från södertälje, gillar naturen men som du har ingen kompis som tycker så. vill också ut i sommar, också upp för keb, även annat.
skriv gärna så ska jag berätta mera.

nco741p@tninet.se

Mvh Kristian.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Det finns en förening...

som heter Äventyrarna. Nu talar jag i egen sak (jag är kassör), så du får ursäkta om detta låter som ett värvningsförsök;-)

Du (och alla ni andra) kan läsa om oss på http://www.utsidan.se/aventyrarna (gäst på Utsidan). Där kan du läsa om våra "organiserade" aktiviteter. Vid sidan om dessa förekommer naturligtvis av medlemmarna själva (spontant) arrangerade aktiviteter. De senare är ofta av kategorin "lite mer planeringskrävande", om du förstår vad jag menar.

Hör gärna av dig om du vill veta mer, t.ex. om aktiviteter på gång....(jo, Keb finns med).

Mvh Kalle Grönvik

Liknande trådar

Svar
0
Visningar
595 K
marcussthlm@hotmail.com (Marcus)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg