reservdelar sökes till r8 cobra rottelfella

som rubriken lyder är jag ute efter reservdelar till rottefellas cobra r8, gärna ett "internetpris". så tips på alla möjliga olika affärer o ställen är hjärtligt välkomna.

Det är alltså själva hälhållaren som e trasig, tror gängorna har farit för den går it att skruva åt ordentligt.

jag har varit inne på sportconrad, natrukomp. addnature, o många fler ställen. men jag lyckas inte hitta något alls.

min engelska är ju inte den bästa så det kan ju vara därför jag haft lite problem med det hela.

hursomhelst är jag mkt tacksam för all hjälp jag kan få.

det går även att nå mig på wendox@hotmail.com

mvh

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Aircontact Pro – designad för de stora äventyren

Vandra med kvalitet! När packningen är tung och terrängen krävande gäller det att ha riktigt bra utrustning. Med Aircontact Pro har deuter skapat en ...

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Förstår inte riktigt vad du menar med "hälhållaren".
Menar du själva plastbiten som sitter mitt på vajern bakom hälen, den man "fäller upp"?

Om det är så är det inte många kronor för att köpa en ny i butik. Och då spelar märket eller ingen roll, Rottefella, G3 eller Voillé.

Jag har ett par kompletta R8 så när som på att en plastplattan man står på har spruckit.

Kan det vara något av intresse??

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips