Ny brännare för Jetboil

Hej,

Glömde att använda "distansbrickan" för stekpannan för min Jetboil när jag stekte entrecote. Hade en meltdown av det mesta av plast. Behöver därför att skaffa bara brännaren. Jetboil support säger:

Thank you for reaching out. Though we do not have the older burners, all off the new burners are compatible with your SOL cup. For packing down the system, you might want to go with the Zip or the MiniMo / MicroMo / Sumo burner as the Flash will fit your cup but is taller than the others.

Nån som vet vem som säljer bara brännaren för Zip, MinoMo, MicroMo eller Sumo?

Senast ändrad:

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Tidigare har primus varit med på ett hörn vad jag förstått men hur länge sedan vet jag inte. Men kanske värt att kolla om dom har någon reservdel du söker. Tänker att det kanske är samma brännare som någon av deras produkter. Kanske ett långskott…

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips