Nån som testat elmo suv-Cam?

Hej,
Jag har varit på jakt efter en bärbar och vattentätt kamerasystem med hög inspelningsupplösning samt bra portabel och kompakt dvr eller inspelare rätt så länge nu, de lösningar som funits har bara inte varit i tillräckling bra kvalitet men jag såg på den här elmo suv-cam på http://www.topguard.se och den verkar ha alla de specifikationer jag söker faktiskt. är det nån som testat den eller köpt den och kan ge en snabb utvärdering eller åsikt på den?
den kostar en del men är den så bra som specifikationerfna säger så är det en bra investering men jag vill ha lite mer info först avanvändare av den.

Verkar ju vara ok i storlek och hanterbarhet.
Tycker väl egentligen bara att upplösningen suger, inte ens vanlig pal. Dynamiken kan ju inte direkt vara någon höjdare med tanke på storleken på ccd chipet.

Säkert en kanonpryl om du bara vill få coola bilder i ovanliga vinklar.
Duger inte för broadcast tror jag.

Men detta är ju bara min teoretiska åsikt. Kontakta försäljningen och be att dom sänder dig en DVD kopia så kan du själv avgöra om kvaliteten duger för dig.

Återkom gärna med ett utlåtande om du provar/ köper den.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips