Någon som vill åka med ucpa??

Hej!

sitter och planerar en skid resa till i början på nästa år. tänkte åka med ucpa, tänkte höra om det var några andra som hade liknande tankar???
vore kul om man kände någon innan man åker..=)
jag tänkte åka runt vecka 2-4.
/sanna
 
Åker med UCPA till Argentiere 16-23 Jan

Lite sent svar men svarar ändå att jag åker med UCPA v3. Jag valde Ski toute Neige, hoppas det blir offpist hela tiden, men flyger ner för var så billiga flyg till Geneve. Blev det bokat något för dig?
Ser att det finns 1 plats kvar så häng på om du inte har annat för dig. Älskar skidåkning av alla det slag, mest offpist, vill nästa år satsa på Randonee. Alagna och Abisko ligger också i pipen i år annars.
 
Senast ändrad:
Om du åker med UCPA behöver du inte känna någon i förväg - du lär få kompisar under tiden eftersom ni åker med samma grupp varje dag - ett utmärkt alternativ om man åker ensam.
 
Jag tänkte åka v 6, vore kul att höra om det finns andra ensamåkare. Jag vill åka Toute Neige, så det blir Argentirere för min del.
 
Grymt fin skidåkning i Argentiere v 3

Precis tillbaka från en vecka med UCPA "tout neige" i Argentiere. Kan verkligen rekommendera UCPA. Vi hade en guide som verkligen tog med oss på kanon fin offpist. Förhållanderna var riktigt bra förra veckan med snöfall sön och ons vilket underlättade men i Argentiere blir det snabbt uppåkt, trots detta hittade hon underbara ytor åt oss. Längtar redan tillbaka
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.