Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Lundhags Skare vs Jörn Antifrys vs...?
- Trådstartare FruNalleman
- Start datum
Mina storlek 44 väger 857 g per sko. Och Jo det blir en jättefin rad med skor när man äter middag hos svärmor Efter en dag på fjället. Man får fixa något litet kännetecken eftersom att fem utav dessa par skor är i storlek 44.
Bosse
Bosse
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Mina storlek 44 väger 857 g per sko. Och Jo det blir en jättefin rad med skor när man äter middag hos svärmor Efter en dag på fjället. Man får fixa något litet kännetecken eftersom att fem utav dessa par skor är i storlek 44.
Bosse
Kanske färgglada skosnören? Lite som charterresenärer som märker ut sina resväskor med glada sidenrosetter på handtaget tänker jag. ;-)
Tack för bilden!
Nu har jag fått hem ett par Lundhags park Lined (enligt säljaren i alla fall) i storlek 39, med lös filtsko i. Men hjälp vad de inte passade min fot! Var väldigt små i storlek, och på vänsterfoten gör det rent ont över ovansidan mot vristen till. Testade både med ullstrumpor och med bara en vanlig bomullsstrumpa.Trist, för de var lätta och smidiga annars, 580 gr per sko typ.
Så, för liten storlek, fel modell eller vad? Gissar att jag inte kan ha dem utan filtsko, för då blir det en rätt skarp kant mot hälen inne i kängan.
Så, för liten storlek, fel modell eller vad? Gissar att jag inte kan ha dem utan filtsko, för då blir det en rätt skarp kant mot hälen inne i kängan.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg