Letar efter vandra-kompisar

Hej,

jag flyttade hit och jobbar här som en AuPair i Knivsta (nära Sigtuna) för ungefär ett år. Tyvärr känner jag ingen här. Så kanske det finns någon som har lust att vandra, fiska, paddla eller, eller, eller...
Jag är en tysk tjej på 25 år och ser fram emot att får ett svar ifrån dig.

MvH Lea

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
planera vandring V. 39...

Hej Lea,

jag är natur fotograf (baserad i Stockholm...) och planerar ett vandring vid Töfsingdalen National Park (nor om Idre...) V. 39. Kan du bli ledig 4/5 dag (starot och retur från Stockholm)? Jag bjuder på resa och alt praktiskt som behövs bla. Har fått ett (fint) foto updrag där vid olika säsong, höst är en av bäst och vackraste tycker jag!...

Hör av dig om det kan bli nånting jag berättar mer självklart

Luc

Hej,

tack er alla, men jag var tvungen att flytta.
Bor nu i Kalmar Län.
Om det finns några här som gillar att vara ute, skicka gärna en meddelande :)

TACK !!!

Lea

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips