Skriva på maskin texten du önskan till översätta här. Hi,In et par veckan tid jag vill bli läger ute inne om Kungsleden och jag var hoppande någon kunde råda jag på vad naturlig mat vilja bli tillgänglig i denne areal. Vilja där bli fisk inne om floderna / sjöarna , och vilja de bli lätt till fångst. Er där en någon annan djuren vilken kunde endera vara god for mat eller rättvis för nöje helt observation avsikterna. JAG höra där de/vi/du/ni är något trevlig bären upp där
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kungsleden
- Trådstartare concretecol
- Start datum
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
? ? ?
Please, write in english!
Please, write in english!
Skriva på maskin texten du önskan till översätta här. Hi,In et par veckan tid jag vill bli läger ute inne om Kungsleden och jag var hoppande någon kunde råda jag på vad naturlig mat vilja bli tillgänglig i denne areal. Vilja där bli fisk inne om floderna / sjöarna , och vilja de bli lätt till fångst. Er där en någon annan djuren vilken kunde endera vara god for mat eller rättvis för nöje helt observation avsikterna. JAG höra där de/vi/du/ni är något trevlig bären upp där
Man kanske behöver över 65 i IQ för att förstå?
Trout is rather easy to catch but you need to by a permit for different areas. Char is more difficult and grayling is not that common in most areas but usually also easy when avalible.
Stay away from the rest of the animales! if you not intent to get hunting licens and have a rifle with you. Among the big animales you will probebly only encounter raindeers, birds and maybe red fox.
Cloudberries is the most famous berry in the montains but in forrest areas there are also blueberries and so on.
I hope you understand that kungsleden is almost 600 km long.
good try though
i love the berries! 
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg