• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Klättring i Göteborg

Tjäna!
Gör ett försök att bredda mitt klätternätverk här på Utsidan. Söker dig som vill klättra utomhus eller inomhus runt Göteborgstrakterna. Har mest hängt i Utby och en del i Bohuslän.
Sport, trad och bouldering är aktuellt. Har komplett tradrack och crashpad.
Tämligen medioker gradmässigt men nämner det ändå i och med att det kan vara bra att veta, 6a-6a+ sport funkar alltid, 5+ trad. :giggle::)

Erik

Tjena!

Flyttade till Göteborg för ett år sedan och vill också gärna bredda mitt klätternätverk för att ta mig ut oftare än vad jag gör nu och träffa nytt folk.
Har aldrig kört trad tidigare men kan till en början i alla fall hänga med på sport och bouldering. Hör av dig om du är sugen att planera in en dag!

// Anton

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Halloj! Jag är på, har ledkort men vill även klättra ute. Precis flyttat till Göteborg, håller till på Klätterlabbet. Hör av er:)

Tjena grabbar! jag och en klätterpolare plockar gärna med fler o skapar en grym grupp som kör lite klippa runt göteborgs trakten. Teodor Bretvold på fejjan om ni vill dra ett mess där, eller skriva här går lika bra. Vi ligger också mediokert i graderna, 6a-6c inomhus, 5+ trad (kanske kan pusha svårighetsgraden lite)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips