Klättermusen

Hej.
Undrar om det är någon som erfarenheter av Klättermusens jackor. De är ju svindyra, men de kanske är värda pengarna? funderade på Froste jackan.

tack för tips.

/mathias

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
klättermusen jackor

Jag har haft två klättermusenjackor grim och har nu köpt en bifrost. Jag uppskattar dessa jackor för att de har väldigt fina huvor, samt att kvaliten världsklass... jag har en grim till salu om du är intreeserad!

musen

mhenning; sa:
Hej.
Undrar om det är någon som erfarenheter av Klättermusens jackor. De är ju svindyra, men de kanske är värda pengarna? funderade på Froste jackan.

tack för tips.

/mathias
Har genom åren haft div musen jackor,kvaliten brukar vara god o jackorna som redan sagts tunga men hållbara, bra huvor, kantbandningen gillar jag även deras ärmåtdragning, skall det vara något negativt så ibland släpper deras tejpningar, men har handlat en del begagnat så beror väl på hur det tvättas, Numera har ju Event ersatt fd Cutan vilket gjort jackorna ännu smidigare, men som alltid kolla om du hittar något begagnat finns ju alltid därute, innan du köper en ny Froste även om den verkar OERHÖRT läcker, nu kanske det inte finns några beg Frose ännu då de precis kommit iproduktion lycka till i jackdjungeln

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips