Då var det så att min mithril sweater inköpt 2004 försvann under mystiska omständigheter i höstas. Nu när vädret börjar bli helt rätt för den underbara skapelsen så mailade jag klättermusen på jakt efter en ny. Jag fick till svar att den inte tillverkas längre. Hur kommer jag över en M eller L? Jag har kollat över internet och det finns bara enstaka xxs och xxl.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Klättermusen mithril sweater
- Trådstartare mfehne
- Start datum
Raderat pga felläsning
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Då var det så att min mithril sweater inköpt 2004 försvann under mystiska omständigheter i höstas. Nu när vädret börjar bli helt rätt för den underbara skapelsen så mailade jag klättermusen på jakt efter en ny. Jag fick till svar att den inte tillverkas längre. Hur kommer jag över en M eller L? Jag har kollat över internet och det finns bara enstaka xxs och xxl.
Jag har en svart M som du kan få köpa..
Är det sant!! Hur gammal är den? Vad vill du ha för den? Skick?
Skickar över lite info via PM
Dum fråga kanske (men tråden verkar ju ha kommit till lyckligt slut), Men varför namnet Mithril? Den är väl knappast en superlätt ringbrynja som kan stå emot orchspjut?
Nej men nästan
http://klattermusen.se/produkt.php?...&produktGrupp=Softshell&produktKategori=Jacka
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg