Är intresserad av att höra med er hur Klättermusens jackor är i ärmlängd. Fick tyvärr väldigt dålig service av hon som svarade i telefon i deras butik. Hon kunde inte förklara hur man mäter deras ärmlängd så deras mått säger mig ingenting. Jag måste ha väldigt långa ärmar och funderar på om en XXL är för kort. Den modell jag tittat på ät Driva som säljs ut till ett trevligt pris.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Klättermusen - ärmlängd
- Trådstartare Twitcher
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Jag köpte nyss en Driva för ett trevligt pris och chansade då på en i storlek XL och jag kan nu hålla armarna i huvudet och ärmarna på jackan är långa nog för att hålla sig kvar vid mina handleder. Så ärmarna på jackan passar bra enligt mig och när jag stoppar tumstocken i armhålan så mäter jag 59cm vid handleden, vet inte om det är rätt metod men det är fakta.
Nu har jag fått hem jackan. Det går knappast att klaga på ärmlängderna på Klättermusen! Beställde en XXL och jag hade förmodligen klarat mig med en XL då den är rätt stor och har ordentligt långa ärmar. Men för det priset (2000 kr utförsäljning) är det ett kap oavsett om den sitter perfekt eller inte! Nu får jag in de tjockaste vinterplaggen under utan problem. Jackan verkar helt grym.
Tack för hjälpen!
Tack för hjälpen!
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg