Josefin springer Gotland runt

Under juni månad 2011 kommer jag att springa Gotland runt, ca 60 mil, med tält och förnödenheter i en joggingvagn. Mitt syfte, förutom att uppleva ön på ett unikt sätt, är att visa för mig själv och alla andra att det även som medioker vardagsmotionär är möjligt att tänja på gränserna och uppfylla sina drömmar. Följ mina dagliga uppdateringar på min hemsidan, och häng med på en resa längs med Gotlands kust på två ben!

http://josefinspringer.se/
 

Bilagor

  • josefin.jpg
    josefin.jpg
    6.2 KB · Visningar: 836
Tack før din positiva instællning till æventyr och att du betonar att du ær en vanlig motionær. Det behøvs fler som du. Dubbepostning ær dock kriminellt och något av det hemskaste man kan gøra hær på Utsidan. Lycka till!
 
Jag paddlade nyss kajak runt gotland och fårö. Det var strax över 30 mil, men du kommer alltså upp i det dubbla, hela 60 mil? Isf måste du springa mer än bara runt ön.

/t
 
Reklam för en blogg

Det normala är att man skriver sina berättelser här. Annars blir det ju bara reklam för en sketen blogg.
 
Det normala är att man skriver sina berättelser här. Annars blir det ju bara reklam för en sketen blogg.

Om nu Josefin har en annan blogg redan funkar väl det här också?
Hon är på väg ut på ett spännande äventyr, skriver bra och har en historia att berätta - hon och hennes blogg platsar här utan problem!
 
Om nu Josefin har en annan blogg redan funkar väl det här också?
Hon är på väg ut på ett spännande äventyr, skriver bra och har en historia att berätta - hon och hennes blogg platsar här utan problem!
Det funkar inte för mig. Det är bara irriterande när intressanta frågor här ignoreras. Men det är varken för dig eller mig att avgöra. Jag har rapporterat saken till överordnad myndighet (admin) och han bestämmer.

Jag är en surgubbe.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Valpish Springer på högerfoten. Löpning 2

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.