Jag är helt såld!

Hej vänner!

Kommer just hem från en veckas vistelse vid väst kusten. Kajakkurs på KajakCenter i Grebbestad var en riktig höjdare och jag är helt såld på detta med kajaker!

Gläje! ;-)

mvh / Håkan
 
livsnjutning

Inte bara glädje, det ger en meditativ tillfredställese som inte kan beskrivas. Västkusten är väldigt fin men det är också vår skärgård i stockholm, kom och prova för det är det verkligt fina med kajak. Man lägger den på biltaket och testar nya vatten. Vi ses och håll paddeln våt!
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.