Hjälp!!!

Leverpastej!!!

Jag är på jakt efter försvarets leverpastej bå burk, Finns det någon som vet var jag kan åka och köpa?
Gärna runt omkring 08 eller 0980 områdena
 
Vi har ett antal burkar hemma och kan kanske sälja ett par. Hur många var du ute efter och vad vill du betala?
 
Kanon Där!

Jag är ute efter pastejen för att jag tycker att det är gott och att det ligger praktiskt och i lagom mängd per burk.

Martin: JAg får tacka för länkarna, jag vet inte om du syftade på mitt rop på HJÄLP! när du tog fram alternativen. Men en av länkarna var intressant.

Om jag inte hittar någon annanstans så hör jag av mig igen.

Tack å hej
 
Leverpastej och hållbarhet

Har just kommit hem från ett par dagars vandring med leverpastej på tub med i ryggsäcken. Funderade över hur bra den kan hålla sej men det verkar gå bra utan kylskåp...

Packade ner tuben i tisdags morse och klämde det sista mitt på dagen idag. Trots jättevärme var det inga fel på smak eller lukt och vi har fortfarande inte ont i magen!

Så på fjällvandring då det ju oftast är mycket lägre temperatur än vad som varit fallet de senaste dagarna håller den sej säkert flera dagar.

Hälsn. BrittMarie
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.