Garmont Syner-G fit?

Hallå.
Tänkte bara kolla om det är någon som har koll på var man kan klämma och känna på garmonts syner-g fit pjäxa i sthlms området? Verkar bara som om alpingaraget och alpint tar hem ener-g fit pjäxan som verkar vara lite för "full-on" för min smak.
Såg att addnature säljer pjäxan men känns lurigt att köpa så pass känsliga grejor utan att pröva hur det passar på fossingen.

rock on/samuel

När...

eller snarare om du hittar ett par eller två att testa, så föreslår jag att du köper dem i Tyskland (de har G-fit också för 439€).

Jag väntar på mitt par därifrån ;)

/Anders B

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?
Hmmm...

trög som man är så såg jag inte att det var Syner-G och inte Ener-G du var ute efter...men de säljs även i tyskland på Bibeln, och de kostar ju till och med mindre än Ener-G ;)

/Anders B

Hembesök

samme83; sa:
Såg att addnature säljer pjäxan men känns lurigt att köpa så pass känsliga grejor utan att pröva hur det passar på fossingen.

Ligger inte Addnature i Sthlm? Har för mig att man kan åka dit och klämma om man vill.

Välkommen till Garmonts lätta och bekväma värld!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips