Garmont Syner-G fit?

Hallå.
Tänkte bara kolla om det är någon som har koll på var man kan klämma och känna på garmonts syner-g fit pjäxa i sthlms området? Verkar bara som om alpingaraget och alpint tar hem ener-g fit pjäxan som verkar vara lite för "full-on" för min smak.
Såg att addnature säljer pjäxan men känns lurigt att köpa så pass känsliga grejor utan att pröva hur det passar på fossingen.

rock on/samuel

När...

eller snarare om du hittar ett par eller två att testa, så föreslår jag att du köper dem i Tyskland (de har G-fit också för 439€).

Jag väntar på mitt par därifrån ;)

/Anders B

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Hmmm...

trög som man är så såg jag inte att det var Syner-G och inte Ener-G du var ute efter...men de säljs även i tyskland på Bibeln, och de kostar ju till och med mindre än Ener-G ;)

/Anders B

Hembesök

samme83; sa:
Såg att addnature säljer pjäxan men känns lurigt att köpa så pass känsliga grejor utan att pröva hur det passar på fossingen.

Ligger inte Addnature i Sthlm? Har för mig att man kan åka dit och klämma om man vill.

Välkommen till Garmonts lätta och bekväma värld!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips