Fw2000 hur snabb är den ?

Hej Jag funderar på att skaffa en FW2000 eller liknande
och undrar o någon har paddlat en sådan och vet hur den är. jag vill ha en smal och snabb båt efterssom jag är tävlinskanotist och inte vill förändra min teknik för mycket när jag paddlar på havet.

Hej Magnus! Jag har tyvärr ingenting att säga om FW2000, men om du prövar en så får du gärna komma med en recension av den på detta forum. Frågan är väl om det överhuvudtaget finns något exemplar i Sverige för provpaddling? Det handlar ju knappast om en kajak för den "vanliga" paddlaren. Förresten, finns din hemsida med t ex träningstips kvar? Jag har en svagt minne av att jag en gång hittade denna men nu minns jag inte adressen.

Grattis till EM bronset och lycka till i VM!

P.S
Är det inte något fel på tiderna från antingen SM eller från EM? I SM körde du 36 km på 1:56:09 och i EM 36.6 km på 2:37:46! Kan det skilja så mycket beroende på t ex vindförhållanden?

[Ändrat av mielo 2001-08-04 kl 07:23]

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Sida + tider

Min sida me träningstips finns inte kvar men om någon har frågor så är det bara att ställa dom så skall jag se om jag kan hjälpa till.

Tiderna och sträckan ifrån SM är fel vi körde 32km på ca 2:23

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips