fixa och trixa

Jag är visserligen helt ny medlem men vad jag redan saknar är en rubrik för alla smarta människors smarta lösningar för olika problem som kan uppstå lite var som. Hur man fixar trasiga dragkedjor, ordnar energiförsörjning i naturen, löser bekymmer med köket etc. Alla har vi stött på olika utmaningar som vi för det mesta löser på ett AdHoc-mässigt vis. Vore det inte bra att få ta del av varandras ideer i en mer tydlig rubrik än här på forumet?

I övrigt en utmärkt sida för alla med minsta intresse för naturen och vad den erbjuder trötta själar.

Jag tror att en wiki skulle vara ett smart sätt att samla all sådan information. I en wiki skulle man dessutom kunna klämma in svaren på alla återkommande frågor i forumet, samt skapa kilometervis med listor över nationalparker, vandringsleder, cykelleder, skridskosjöar m.m.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips