Fiskevandring Helagsområdet -08 *hjälp*

Hej!

Jag är helt ny i forumet :)

Jag och en kompis har tänkt en fiskevandring i augusti 08. Dags att ta reda på var och hur.
I tonåren var jag med Hemvärnsungdomen och vi gjorde en vandring varje sommar i Helagsområdet.
Har tittat runt på lite bilder osv och jag måste säga att jag saknar det enormt idag.

Kunde nån av er hjälpa oss med områden för fiske, fiskekort och allmän information som kan vara av nytta att ta med i planeringen av denna resa. Vi är fisketokiga och är inte rädda att ta av från vandringsleder.Jag är alldeles för stel i tanken just nu, kan inte komma på mkt mer just nu.

Vovve i knä, fru vid andra datorn och barn som slamrar på övervåningen ;)

mvh Mika

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips