Fiska i Norge men inte i Sverige?

lsjonsson

Avslutat
Tror inte det är töffare för swe.
Det är bara det att swe ligger så nära Nor.

Ser också att fisketuristerna från Tyskland har uteblitt från Fjorden här.
Det skulle ha varit många båtar ute nu. Nu är jag nästan själv ute.

Men jag släpper inte några tårar för det!!!


Haha! Då har du ingen konkurrens om fisken i fjorden t. v. :)
 
Nu stryper Finland inresan från Norge, var och handlade i Näätämö i dag och fick veta att bara folk från Sör Varanger får passera den gränsövergången från och med Måndag. Man måste bo i en kommun med gräns övergång för att åka in i Finland. Nya riktlinjer varje vecka, inte lätt att ha koll på vad som gäller.:oops:
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

lsjonsson

Avslutat
Nu stryper Finland inresan från Norge, var och handlade i Näätämö i dag och fick veta att bara folk från Sör Varanger får passera den gränsövergången från och med Måndag. Man måste bo i en kommun med gräns övergång för att åka in i Finland. Nya riktlinjer varje vecka, inte lätt att ha koll på vad som gäller.:oops:

Hm! Ett besked ena dagen och ett nytt nästa dag.:(
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.