Fischer DRS?

Finns det någon vänlig själ som vet om Fischers DRS är en bra allroundskida för telemark? Både i pisten och för toppturen!
 
Hej

Vilken DRS modell är det du menar?

Har använt Fischer DRS Jeff (gråblåa) i en säsong i pist, offpist och till toppturer. Tycker att det är en mycket bra allaroundskida som är lättsvängd och med bra grepp i kanten. Om det är något som jag hade önskat så vore det att den skulle vara lite bredare när man åker i lössnö, men det är absolut ingen ubåt som är dålig i lössnö. Vet att samma skida i övriga europa såldes som vanlig slalomskida, mendans den i skandinavien såldes som telis.

/John
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.