Felaktiga komponenter i RockShox Judy T2?

Hej!
Hade tänkt gå igenom min framdämpare, RockShox Judy T2, för att den börjat vobbla vid kraftig inbromsning. När jag plockar isär den märker jag att höger dämpare glappar.
Efter att ha plockat isär den upptäcker jag att det förmodligen saknas en gummidistans som ska hålla stången i mitten. Ska det vara så?

Jag har aldrig plockat isär den förut.

/ Gustaf Peterson
 

Guest

Gäst
Reklamera mera!!

I den situationen finns det bara en sak att göra; Ta fram stordronken och visa vem som bestämmer!! Det är klart att du skall få en ny dämpare.

Ohoy!
Erik
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.