Fara i onödan!

Något ALLA trafikanter tänker på dagligen: "Fel som många många gör i trafiken" Ja, det är hämst att olycka efter olycka ska ske pgr av mäniskornas fel!
t. ex. cykla utan hjälm, köra moped innan synen växt färdigt, köra och prata i telefon, inte blinka, gå på röd-ljus, för stora gaspådrag med bakhjulsdriven bil på halt väglag, bussförare med musik på, busköra på parkeringar där andra bilar står parkeradel, gångare som tar genvägar över rondellen, inte blända av osv listan kan göras utan slut, men ingen orkar läsa mer.
 
???

Hmmm.....Vad handlar inlägget om ??? Utsidanforumet är kanske mer lämpat för friluftsintresserade, kanske kan tipsa om att programmet "Ring P1" är ett bra program för sådana frågeställningar du för.
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.