Erfarenheter av Webtogs uk?

Jag undrar om det är någon som har erfarenheter av Webtogs UK?
Tänkte beställa en del grejer därifrån och har kollat runt på nätet efter recensioner och liknande men inte hittat så mycket mer än reklam. Webtogs verkar ganska nya och det finns inget skrivet varken bra eller dåligt.
 
även jag går i samma funderingar. verkar sjukt prisvärt, och fri frakt om man beställer för viss summa!
 
Precis!

Jag har beställt nu och hitintills verkar allt bra, har mailat en massa med kundservice och även talat i telefon. De har hjälpt mig med en specialbeställning av bla WE Puma MF till mycket bra pris. Får se vad som händer... jag rapporterar.
 
Resultat

Har fått mina grejer nu, allt fungerade som det skulle.

Det som tog tid var att få Puma MF som inte fanns i lager utan som skickades från Western Mountaineering i USA. När alla prylar väl var på plats hos Webtogs tog det bara 3 dagar innan paketet var framme hos mig.

Webtogs kundservice var väldigt tillmötesgående och informativ, uppdaterade mig regelbundet om status på ordern, vart sovsäcken var för tillfället i väntan på askmoln etc.

Bra priser, jag fick en Puma MF short, Ridgerest Delux Reg och NeoAir Medium för 6200kr inklusive allt.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.