Erfarenheter om Fritidskompaniet.se?

Såg en annons med ett kanonpris på Haglöfs Solid High, som jag är sugen på.

Har någon några erfarenheter från Fritidskompaniet.se? Någon som någonsin har handlat från dem?
 
Jag tycker att det verkar vara ett konstigt sätt att etablera ett företag, att lägga ut en produkt inom varje kategori, det är nog vanligare att man har ett helt produktområde från vissa leverantörer.
 
Fritidskompaniet

Hej.

Vill bara förtydliga och ge svar på frågor, fritidskompaniet.se är en spinnof från fritidskompaniet butik som låg i Borlänge, dessvärre fick vi stänga blandannat pga av för mycket skadgörelse.

Fritidskompaniet är bifirma till ett bolag med AA rating sedan 2002 men drivs inte som heltidsverksamhet, precis som många andra e-shopar.

E-butiken är ny och vi lägger ut produkter löpande, dessvärre har vi även haft problem med att lägga ut alla artiklar i form av databaser då detta ej var kompatibel med vårt system = varje artikel måste läggas upp var för sig.

Detta i sig är beklagligt men vi har inte mig veterligen haft en enda missnöjd kund.

Hoppas det var lite mer svar på era funderinga.

Glad sommar
Fritidskompaniet
Mikael Eriksson
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.