Outdoorexperten.se - Positiva erfarenheter

Jag brukar inte skriva sådana här inlägg, men kände mig som tidigare västeråsare tvungen att skriva lite positivt eftersom det är så mycket neggo människor här inne, inget positivt bara gnäll, när man läser vissa av inläggen skulle man tro att det är någon anställd på getout som skriver dom, jag har har varit in i butiken många gånger, det är en väldigt stor butik (säkert 350 kvadratmeter), utbudet är jättestort, personalen som jobbar där är supertrevlig och kunnig, alltid bra service och till riktigt bra priser. Ha en trevlig somma och försök vara lite positiva :)
 
Jag brukar inte skriva sådana här inlägg, men kände mig som tidigare västeråsare tvungen att skriva lite positivt eftersom det är så mycket neggo människor här inne, inget positivt bara gnäll, när man läser vissa av inläggen skulle man tro att det är någon anställd på getout som skriver dom, jag har har varit in i butiken många gånger, det är en väldigt stor butik (säkert 350 kvadratmeter), utbudet är jättestort, personalen som jobbar där är supertrevlig och kunnig, alltid bra service och till riktigt bra priser. Ha en trevlig somma och försök vara lite positiva :)

Registrerad idag... Om du tror att den negativa kritiken som framförts skulle kunna komma från någon på Getout, kan vi lika gärna tro att du jobbar åt Outdoorexperten.se

Och nej, jag jobbar inte åt Getout eller någon annan friluftsbutik!
 
Jag jobbar inte heller på någon butik utan är bara en vanlig kund =) Jag ville bara kommentera att jag har handlat ett flertal gånger på deras internetsida och jag har aldrig haft några problem. Allt har gått smidigt och snabbt. för mig och jag är i alla fall mycket nöjd med dom.
 
Jag köpte ett par Mad Rock klätterskor förra veckan för ett sjyst pris. Fick dom två dagar senare så jag har inget att klaga på. Ha det/
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.