Epic 18X för provpaddling?

Någon som kan bistå med en Epic 18X eller 18X sport för provpadling?
Västkusten eller Göteborg hade varit komfortabelt...
Gärna den nya varianten med det senaste rodret och ny färgsättning.
Kan erbjuda en Epic V12-tur i gengäld om det skulle vara intressant :)

mvh Anders
 
Att gå över ån efter vatten...

Tackar, men är så naiv att jag tror att det måste finnas några exemplar på Västkusten :)
Att just de ägarna skulle se denna efterlysning kanske är ännu mer naivt, men kanske någon känner en18X-ägare och kan tipsa mig?
Och som sagt, en Epic V12-tur kan ordnas i utbyte.

A
 
Någon mer som är nyfiken och seriöst intresserad av 18X-konceptet?
Har hittat en att provpaddla i Kungälv, perfekt :)

Anders
 
Här finns ännu en intressent till provpaddling av epic 18x. Jag bor i Göteborg, så Kungälv låter smidigt.
Även jag kan erbjuda provpaddling av Nordic Fusion (10kg) samt Nelo Inuk om någon skulle vara intresserad. Mina kanoter ligger dock strax söder om Strömstad, men omgivningarna är fantastiska.
 
Vi var sex pers som tittade på båten i Kungälv, några av oss provpaddlade en mycket kort sväng trots att stormen gjorde älven aningen guppig.
Även om ägaren är en hyvens grabb tror jag inte hela västsverige bör provpaddla just hans båt :)
Det skall enligt uppgift bara finnas ett 20-tal i Sverige, men min finns ju till våren.
Fin båt, bra kvalité och fin kajakkompromiss för mig iaf. man bör ju ha flera olika ;-)
Den nya modellen som tillverkas nu har ett effektivare roder, bättre låsning av luckorna och samma färgsättning som Epics surfskis.
Kontakta mig direkt så slipper vi en segdragen följetong här.

Anders
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.