Dynafit skins?

Hej,

är det någon vet svensk butik/näthandel som har Dynafits stighudar eller egentligen särskilt bara Dynafits egen lösning för toppfästet? Känns lite onödigt att köpa den lilla detaljen från SC =)

/Staffan
 
öringen;324241 sa:
Hej,

är det någon vet svensk butik/näthandel som har Dynafits stighudar eller egentligen särskilt bara Dynafits egen lösning för toppfästet? Känns lite onödigt att köpa den lilla detaljen från SC =)

/Staffan

Sweet jesus,går det inte bara att vika toppen och sy/limma ihop på vilka hudar som helst-trä ett snöre igenom och gör en knut eller två med ett mellanrum,deras 'egen' lösning är ju inte mer är en liten fjuttig knopp.Går säkert att lösa med stålwire och wirelås också....


peter
 
Senast ändrad:
Jag har inte sett något från Dynafit i butik i Sverige. Här gäller Frishi, punkt slut.
Kolla med alpingaraget, jag har aldrig varit där men dom verkar ha stort sortiment. Annars får du nog beställa från utlandet eller fixa själv, även om jag inte tror att gummistroppar ska ersttas med stålwire.

08_0000048068_9042.jpg
 
Alpingaraget hade inte, det saknas tydligen GA i Sverige för Dynafit just nu. En butik i mitt område kunde iofs ta in, men ville helst inte eftersom "dom" (alltså inte butiken) hade misskött sig och var skyldig butiken för en del varor... Blir till att beställa från SC då, får väl passa på att köpa lite fler prylar samtidigt :cool:
 
Senast ändrad:
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.