DMM???

Har nu tittat på lite tidigare inlägg och läsvärda tester om DMM 4cu:n eller vad de kallas. Kamkilar av DMM i alla fall. De har väl inte fått något toppenbetyg, men... hur är dessa DMM kammar att använda, de har ju varit med ett tag och de har ju t.ex. en slinga som går att förlänga i sig vilket är praktiskt vid många tillfällen. Kan någon som klättrat med dessa ge en objektiv kommentar av egna erfarenheter. Nu är det så att jag skulle få dessa till ett bra pris och överväger därför att pröva på några. Har redan några WC och BD kammar, så skippa den rekomendationen...

Andreas
 
Helt OK!

Har vid ett par tillfällen haft kompisens DMM kamkilar i racken. Tyckte inte det var några större problem med dom. Men lika bekväma som WC Friends är dom inte.
Triggern kan ibland hasa ner en bit och bli lite trixig. De stora storlekarna sitteri inte riktigt lika stabilt som BD cams i sprickorna.

Ett stort plus är de förlängningsbara slingorna och den låga vikten. Ifall priset är bra och du har behov av kamkilar kan du gott köra till.
Dessutom är DMM kamkilarna supertuffa julgransprydnader!
 
Helt ok.

Jag äger numer bara en (i storlek 3) men har haft några stycken tidigare och jag tycker de är helt ok. Kan du få dem till bra pris så köp. Bra, tycker jag, att de är färgkodade och extra plus för slingan, typ. Annars är de väl ungefär som vilken som helst...
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.