Cykelsällskap

Letar efter cykelsällskap för en långtur till sensommaren/hösten. Gillar asfalt, grus o stig. Tält framför hostels, landsbygd framför städer. Brukar cykla kanske 6 timmar/dag när jag är ute, hastigheten blir efter underlaget. Jag letar efter nån som vill hänga med mig på stora delar av sträckan, men inte hela tiden. Jag funderar på sydostasien-kina-mongoliet-ryssland eller kanske västafrika, eller sydamerika eller ...

Jag har massa idéer m vill hitta nån att dela hela eller delar av resan m innan jag spikar destinationen. Skicka ett pm!
 
Uppvärmning i Sverige!?

Hallå hannulan!

Läste ditt inlägg för ett par dagar sedan, och har precis lagt in en liknande "kontaktannons" för mitt lilla Sverige äventyr. Kanske du vill hänga på där som uppvärmning? Verkar ju ha ungefär samma cykel-filosofi
 
Jag letar fortfarande. Skissar på två - tre månader i Thailand/Laos/Vietnam/Kambodja till att börja med. Hellre m sällskap än ensam. Ingen som vill hänga på, eller som jag kan hänga m?
 
Vi gick y ~samtidigt, det räckte. :D
Nä då jag kan knappt inte ens cykla än mindre finna tiden för det :eek: annars låter det väl som ett roligt äventyr!
Hoppas denna ½meningslösa puffen gör att nån lämplig kandidat får upp ögonen.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.