Jag börjar så sakteliga att kika på en ny jacka som ska ersätta min Tierra conrad kain, alternativen det lutar åt är Norronas Recon samt någon av Klättermusens jackor. Speciellt intresse röner Driva, Froste och Brede. Nu har deras produkter fått en del mindre bra kritik här tidigare, men det jag undrar är om det nu är bättre ställt med deras membran. Jag tänker då på cutan-stretch, enligt tidigare trådar så släppte ibland membranet (Cutan och eVent) och stod i sig, har saker blivit bättre?
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Cutan-Stretch (KM) - erfarenheter?
- Trådstartare Info
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Grym Grim-besvikelse
Jag har en KM Grim från 2005 som är ytterst sparsamt använd, 3 skidveckor + några höstvandringar och bara några dagars "vardagsanvändning". Ärmsluten har börjat delaminera, jackan kom precis tillbaka från en reklamation och KM hävdar att det inte går att göra något åt det. Efter 2005 års tyg har jag ingen erfarenhet, och vill inte skaffa mig ny kunskap heller, pga enorm besvikelse över KM:s kvalitet och bemötande.
(Nu känner jag att jag blir irriterad igen, jag ska nog skriva en recension eller ett inlägg om hur min reklamation behandlades... grr! Återkommer!)
Ingen med erfarenhet om KM`s produkter blivit bättre eller fortfarande har vissa problem med delaminering? = /
Jag har en KM Grim från 2005 som är ytterst sparsamt använd, 3 skidveckor + några höstvandringar och bara några dagars "vardagsanvändning". Ärmsluten har börjat delaminera, jackan kom precis tillbaka från en reklamation och KM hävdar att det inte går att göra något åt det. Efter 2005 års tyg har jag ingen erfarenhet, och vill inte skaffa mig ny kunskap heller, pga enorm besvikelse över KM:s kvalitet och bemötande.
(Nu känner jag att jag blir irriterad igen, jag ska nog skriva en recension eller ett inlägg om hur min reklamation behandlades... grr! Återkommer!)
Besvikelse
Klättermusen. Cutan och eVent.
Vet inte vad de har för material idag, men det tänker jag inte ta reda på heller.
http://www.utsidan.se/reviews/viewreviews.htm?ID=3097&reviewID=5905#5905
Klättermusen. Cutan och eVent.
Vet inte vad de har för material idag, men det tänker jag inte ta reda på heller.
http://www.utsidan.se/reviews/viewreviews.htm?ID=3097&reviewID=5905#5905
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg