Ja de är ju onekligen billiga, därför kan de vara väldigt dåliga men ändå få bra i tester eftersom priset brukar vara en viktig faktor i sådana tester. Jag har prövat dem själv, men jag gör det inte igen. De håller inte lika länge, man märker en avsevärt försämrad effekt väldigt tidigt efter att de togs i bruk och de klarar absolut inte av kyla, är det under tio grader så är det knappt det är liv i dem. Och det är väl på just de där kalla regniga dagarna/kvällarna som man bäst behöver lampan.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bra led-lampa för stort familjecampingtält?
- Trådstartare Smogz
- Start datum
Ja de är ju onekligen billiga, därför kan de vara väldigt dåliga men ändå få bra i tester eftersom priset brukar vara en viktig faktor i sådana tester. Jag har prövat dem själv, men jag gör det inte igen. De håller inte lika länge, man märker en avsevärt försämrad effekt väldigt tidigt efter att de togs i bruk och de klarar absolut inte av kyla, är det under tio grader så är det knappt det är liv i dem. Och det är väl på just de där kalla regniga dagarna/kvällarna som man bäst behöver lampan.
Är det så så har du förståss en poäng. plan är att ligga på tältplatser med ström. Därför funderar jag på att ta med uppladdningsbara och en laddare, för miljöns skull..
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg