Böcker om fridykning

Tjena,

Jag har gått o blivit lite smygintresserad av fridykning. För att stilla min nyfikenhet något hade jag tänkt köpa en bok i ämnet.
Letade runt på amazon.com och hittade Freedive! av David Sipperly och Terry Maas, verkade vara ungefär vad jag letade efter. Det var dock 4-6 veckors leveranstid på den o det kändes inte speciellt roligt.

Tänkte höra om någon här vet om någon affär här i sverige som har den boken? Jag letade runt på bokus, adlibris och akademibokhandeln men ingen av dom hade den :/
Vore också intressant att höra om någon läst denna bok
och vad ni tyckte om den? Eller kanske har ni tips på någon annan bok som e bra för en nybörjare?

Tackar på förhand!
/Andreas

Boken är bra och täcker in det mesta från att börja hålla andan till undervattensjakt. Dessutom är det mycket fina bilder i den. Tävlingsformen fridykning är det dock lite mer sparsamt med. Man kan hitta den på vissa välsorterade bibliotek, så där kan man iaf ta en förhandstitt på den.

Liknande trådar

Vandra i stad och natur: Upptäck Merrell SpeedARC Matis för urban hiking

Vandring i staden – en ny livsstil Urban hiking handlar om att utforska staden till fots och upptäcka dess dolda pärlor. Det är en aktivitet som ...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg