• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Bilda replag för Nacka/Värmdö (Sthlm)

Fick en idé om att bilda ett litet replag för klippklättring i kommunerna Nacka + Värmdö.
Jag brukar tradda lätta 6or och kan kamraträddning men vill göra livet lite lättare genom att hålla mig i mina hemtrakter mera.
Eftersom jag dessutom är nyinflyttad här tänkte jag att det kanske finns fler som tänker lika.

Kraven är att du ska kunna klättra självständigt, ha egen utrustning samt gått någon form av utomhuskurs innom klippklättring.
Till en början blir det lätta borrbultade leder och fika, sen får vi se hur det utvecklas.
 
Senast redigerad av en moderator:
Tjena Jonas,
Låter intressant. Jag har primärt klättrat alpint (tävlat 2 gånger i Keb Classic - SM i Skidalpinism), klättrat lite i Chamonix och gjort Syltraversen vintertid. Jag vill dock utvecklas på sommarklättringen och vill haka på någon som är lite erfaren.

Vi kanske kan höras över telefon eller mail för att se om vi kan vara en bra match? :D
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.