• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Aktivitet kompisar i Göteborg

Jag gillar också att promenera!

Hej!
Låter jättekul! Älskar att vandra, paddla kajak etc. Har dock aldrig klättrat. Bor i närheten av Göteborg. Kul om vi fick ihop några stycken!
 
Lördag?

Hej allihopa!

Vad sägs om en vandring i Lärjeånsdalgång på lördag vid 12? Man kan gå från Kortedalavägen
(78:an från Gammlestan) till Angered. Där ligger Lärjeåns trädgårdar som har ett bra fik, fast jag vet inte om det har öppnat ännu.

http://www.larjean.org/

http://www.naturen.goteborg.se/prod/parkochnatur/gronaochblaomraden/dalis2.nsf/vyFilArkiv/LarjeansDalgang.pdf/$file/LarjeansDalgang.pdf
 
Hejsan!

Tycker det låter trevligt med skogspromenix vid lärjeån. Har inte varit där förut. Bor du också i gamlestan?
Jag ska vara med på en demonstration vid kl 12 på lördag. Är ju sjuksköterska och måste göra vad jag kan för att tala om att jag är värd en bättre lön...Inte för att jag är den som skriker och gapar högt på stan- men jag tänkte i alla fall delta, det är det minsta man kan göra om man vill få bättre betalt för det man gör tycker jag.

Vore ju bra om det var några fler som är på, så att det inte bara hänger på om jag kan eller inte. Vet inte hur länge vi håller på?? Men om det funkar så skulle jag gärna ses lite senare, vid fyra-tiden i stället : )

Som sagt - skulle vara kul om fler passade på att följa med nu när det äntligen blir något av på RIKTIGT!

hälsningar Lotta
 
Hej!

Ännu är det bara du som nappat. 16.00 går bra också!
Jag bror i Lunden så jag är inte så långt bort.

Gapa på på lördag för ni ska ha mera betalt!

//Liliane
 
Hej!

Jag kan tyvärr inte idag (lördag) men hänger mer än gärna med nästa gång!
Och så säger jag som Lilian: gapa på för högre löner! Och hoppas att ni får en fin tur i eftermiddag - såhär på morgonkvisten ser det åtminstone ut att bli en strålande dag...

/Rebecca
 
Synd att ni inte kom iväg idag. Nästa lördag tar jag gärna en paus i tentapluggandet och följer med på promenad längs Lärjeån. Jag bor i Kortedala, så jag kan antingen komma ner till Gamlestan eller möta er i dalgången.
 
Blir det något nu på lördag (dvs den 26:e april)??
Jag är jättesugen på att träffa mer ute-folk.
Jag bor uppe i björkekärr och här finns fina promenader runt härlanda tjärn och lite längre bort givetvis skatås. Vad sägs som en tur häromkring? Ett trangiakök och en pulversoppa går ju också packa ner!

Hör av er!
Anna

0704-904921
 
jag också

Hej, bor också i Björkekärr o hänger gärna på nån gång. Är dock upptagen både denna och nästa helg.

/anna
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
j.piraten Örebro - hitta på aktivitet Tjejforum 0
ireneha kompisar runt 30, Stockholm Tjejforum 0
MarieC Friluftiga kompisar i Stockholm sökes :-) Tjejforum 13
Flora Vandrings kompisar Tjejforum 3
fanny83a Kompisar sökes i sörmland Tjejforum 4
LadySnas Kompisar i Dalarna Tjejforum 0
reflex Söker du kompisar i Uppsala? Tjejforum 1
avslutad150115 Friluftsliv i Göteborg (facebookgrupp) Tjejforum 0
A W Par i Göteborg Tjejforum 2
A W Vänner i Göteborg Tjejforum 17
träningsmamma Söker cykelpartner och tältkompis i Göteborg Tjejforum 0
Mians Träningsvänner sökes i Göteborg Tjejforum 16
rednose Söker normala vänner i Göteborg! ;-) Tjejforum 5
Light Söker nya vänner i Göteborg Tjejforum 12
Elin- Paddling/Cykel/Löpar kompis i Göteborg sökes Tjejforum 5
Elisabeth86 Träningskompis Göteborg Tjejforum 1
Åsa73 Aktivitetskompisar i Göteborg Tjejforum 9
Jojo73 Kajak- & klätterpolare sökes i Göteborg - Nybörjare Tjejforum 20
amelie.kjellstenius Klassikern Göteborg Tjejforum 4
lisa_gbg Föräldralediga i Göteborg? Tjejforum 3
anna-r Klätter / Multisportsvänner i GÖTEBORG! Tjejforum 10
iquela träningskompis göteborg sökes! Tjejforum 2
sofia wahlman Klätterträff fredag 30 sep. i Göteborg Tjejforum 0
sofia wahlman Klätter kompis i Göteborg Tjejforum 0
jessie Ninja - tjejklätterprojekt i Göteborg Tjejforum 1
Anna Ellström Vänner för hikingturer kring Göteborg sökes! Tjejforum 27
HannaSw Sportkompisar i Göteborg!!! Tjejforum 2
ulrikalinge friluftskompis i Göteborg Tjejforum 21
Vandring från Göteborg Tjejforum 6
lottilott beachvolleyboll i göteborg! Tjejforum 2
pajaflow windsurfing i göteborg Tjejforum 3
Teresa Träningskompis i Göteborg sökes Tjejforum 0
liz1 Äventyr I Göteborg Tjejforum 3

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.