Äventyrliga kompisar sökes....

Äventyrliga Kompisar sökes....

Jag är en kille på 34 år som bor i GBG.
Söker killar/tjejer som älskar att resa till udda platser...höga berga...tropiska öar...ogenomtränliga regnskogar....20-40 år.
Har många ställen jag vill åka till men tyvärr inga vänner som delar detta intresse. :-(
Titta på min "profil" på Utsidan...så vet du sedan lite mer om mig.

Gillar allt från att cykla Bohusleden till att utforska nån tropisk ö....
Det roliga är ju att kunna dela upplevelserna med andra!
Skulle vara kul och träffa nån/några och sedan ihop planera nån "lätt" expedition.
Har erfarenhet av regnskogar, bergsområden, klättra, cykla, vandra...etc....

Vill bla åka till Cocos Island utanför Costa Rica. http://www.cocosisland.org
Men många andra dröm resemål finnes!

Hör av er .... äventyrare!

adventure_pontus@yahoo.se

Mvh

Pontus

Hej Pontus!

Jeg er også interesserede i at lære flere at kende, som man kan tage på ture med. Men jeg er i øjeblikket mere interesserede i selskab her i Sveriges natur. Jeg har snakket lidt med en kompis om en helgtur nord for Stockholm til hösten efter oktober, men det er stadig ved snakken. Jeg vil gerne have mere vandreerfaring og jeg har prikket lidt til hende. Keb venter jeg med til næste år!

PS: Vi bor begge i Stockholm-området.

/ata

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips