Äldre Fiskerullar

Hej jag har två fiskerullar liggandes hemma, jag undrar om de är värt något, eller hur mycket det är värt.

Den enda är en daiwa J-12 som tyvärr saknar vev, men den funkar iallafall.

Den andra är en Carat 3000 av märket Fladen. Denna rulle är fullt fungerande med broms och allt.

Hej jag har två fiskerullar liggandes hemma, jag undrar om de är värt något, eller hur mycket det är värt.

Den enda är en daiwa J-12 som tyvärr saknar vev, men den funkar iallafall.

Den andra är en Carat 3000 av märket Fladen. Denna rulle är fullt fungerande med broms och allt.

Om linan sitter på och är någotsånär färsk så spar den...

peter

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Ser att du även lagt ut dem på tradera. Om du menar att värdet kan sitta i åldern, så gör det nog inte det i det här fallet. Var glad om du får ut det du bett om på "köp nu".

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips