Dax

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Ja, det är dax!

Var ute idag och kände på isen på en skogssjö... lyckades inte pika igenom, så nu blir det snart långfärdsskridskor! Det blev dock ingen åkning idag på grund av att det blev för mörkt. Får springa ett pass istället.

Imorgon bitti blir det nog ett kortare skridskopass för att på eftermiddagen gå ut och "vandra" med min sexårige son imorgon vid lunch. Vi går några kilometer, sätter upp tältkåtan, steker pannkakor över öppen eld och serverar några kompisar som kommer på besök. Sedan sover sonen och jag över i kåtan. I övermorgon går vi några kilometer till innan vi hämtas upp med bil. Min dolda agenda är att vi skall öva kort och lång rast...

Kul för både pappa och son!
[Ändrat av liqliq 2005-01-01 kl 15:58]

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips